Olemme suunnitelleet syksyn tapahtumia siinä toivossa, että toista korona-aaltoa ei tule. Voitte näin ollen merkitä (koronavarauksella) seuraavat tapahtumat kalenteriin:

• Tiistaina, 28.7.2020 tapaamme klo 17:00 viihtyisän Stammtisch-iltaman parissa Allas Sea Poolin (Katajanokanlaituri 2a, Helsinki) ravintolassa ylhäällä terassilla (säävarauksella). ”Stammtisch” tarkoittaa vapaamuotoista yhdessäoloa ja keskustelua – lähtökohtaisesti saksaksi, mutta suomeakin saa toki puhua. Tulkaa mukaan mukavaan yhdessäoloon ja jutusteluun!
  • Torstaina, 19.11.2020 järjestämme itävaltalaisen elokuvaillan klo 18:00 ja esitämme uuden itävaltalaisen elokuvan “Womit haben wir das verdient” Helsingin saksalaisen seurakunnan salissa.
  • Ensimmäisenä adventtisunnuntaina, 29.11.2020 pidämme klo 16:00 alkaen jälleen perinteisen Nikolausjuhlamme.

Lähetämme kaikille jäsenille lisätietoja yllä mainituista tapahtumista ja muista syksyn tapahtumista seuraavassa jäsentiedotteessa syyskuun alussa.

Toivotamme teille kaikille mukavaa ja rentouttavaa kesää ja toivomme, että näemme jälleen syksyllä!